Motor OM651

Under kølerhjelmen på V-Klasse. Tekniske data, mål og vægt.

Mål og vægt.

Drivline
Biltype
Tilladt totalvægt (ttv)

Endnu stærkere motorer. Endnu mere køreglæde

Drejningsmomentstærke motorvarianter med mere effektivitet.

Med de 3 trækstærke 4-cylinder-dieselmotorvarianter, manøvredygtig kørselsadfærd og økonomiske brændstofforbrug bliver kørslen til en endnu større fornøjelse.

BlueEFFICIENCY-pakken med ECO start/stop-funktion og AGM-batteri 12 V 95 Ah kører med som standard. Især topmotorvarianten med op til 140 kW (190 hk) [Marco Polo 250 d med automatgearkasse 7G-TRONIC PLUS. Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 14,2 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 184 g/km Marco Polo 250 d 4MATIC med automatgearkasse 7G-TRONIC PLUS. Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 12,6 km/l, CO2-emission ved blandet kørsel: 209 g/km]1 [*] effekt og et maksimalt drejningsmoment på 440 Nm giver stor køreglæde og lille forbrug.

Motorvarianten opfylder som standard kravene i emissionsklassen Euro 6c M1.

1

Marco Polo 250 d med automatgearkasse 7G-TRONIC PLUS. Brændstofforbrug ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 13,3/14,9/14,2 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 184 g/km [*], energiklasse: A.

Marco Polo 250 d 4MATIC med automatgearkasse 7G-TRONIC PLUS. Brændstofforbrug ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 11,4/13,5/12,6 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 209 g/km [*], energiklasse: B.
 

Motorer og forbrugsværdier.

Biltype
Ekstraudstyr og originaltilbehør (fx tagræling, cykelholder osv.) kan ændre relevante køretøjsegenskaber som fx vægt, kørsels- og luftmodstand og kan sammen med trafik- og vejrbetingelserne påvirke værdierne for forbrug og kørselsydelse.