Drejningsmoment

900 Nm<p>Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i den aktuelt gældende udgave.</p>

Acceleration

3,5 sek.

fra 0 til 100 km/t.

Ydelse

450 kW<p>Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i den aktuelt gældende udgave.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

Bilens højdepunkter


Dagsrytme – 900 Nm.

Du sætter takten, og din bil gør resten muligt: Med en katapultagtig acceleration ledsaget af en voldsomt dyb baslyd fra AMG Performance-udstødningssystemet med dobbelte rørhaler og lydregulering. Alt i alt taler det nok mere til følelserne end i nogen anden luksusbil. Og du sidder midt i det hele. I den ny Mercedes-AMG S 63 4MATIC+, der med sin 612 hk (450 kW) og 900 Nm<p>Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i den aktuelt gældende udgave.</p> kraftige AMG 4,0-liters V8-biturbomotor accelererer fra 0 til 100 km/t på kun 3,5 sekunder.

Bilens højdepunkter


Dagsrytme – 900 Nm.

Du sætter takten, og din bil gør resten muligt: Med en katapultagtig acceleration ledsaget af en voldsomt dyb baslyd fra AMG Performance-udstødningssystemet med dobbelte rørhaler og lydregulering. Alt i alt taler det nok mere til følelserne end i nogen anden luksusbil. Og du sidder midt i det hele. I den ny Mercedes-AMG S 63 4MATIC+, der med sin 612 hk (450 kW) og 900 Nm<p>Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i den aktuelt gældende udgave.</p> kraftige AMG 4,0-liters V8-biturbomotor accelererer fra 0 til 100 km/t på kun 3,5 sekunder.

Billedet viser Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ set skråt forfra.

Eksteriør

Billedet viser kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Interiør

Billedet viser et skyggemotiv af Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ set ovenfra.

Performance

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

Eksteriørdesign


Begejstring i højeste potens.

Vi ønskede at skabe mere end blot en bil. Og på den måde opstod der et symbol på moderne luksus: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Allerede den typiske AMG front med store luftindtag på jet wing samt den karakteristiske grill med AMG logo får beskuerens øjne til at stråle. Både bilens sider og bagpartiet afslører, hvad formålet med vores arbejde har været: Nemlig at skabe luksuriøs dynamik.

Eksteriørdesign


Begejstring i højeste potens.

Vi ønskede at skabe mere end blot en bil. Og på den måde opstod der et symbol på moderne luksus: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Allerede den typiske AMG front med store luftindtag på jet wing samt den karakteristiske grill med AMG logo får beskuerens øjne til at stråle. Både bilens sider og bagpartiet afslører, hvad formålet med vores arbejde har været: Nemlig at skabe luksuriøs dynamik.

Billedet viser Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ set skråt forfra.

Eksteriørdesign

Billedet viser Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ set forfra.

Sportslige designelementer er karakteristisk for det eksklusive Mercedes-AMG eksteriør. Frontens helt unikke design udstråler overlegen performance med sin kølerafdækning i højglanskrom og AMG frontskørtet med Jet-Wing lakeret i sort. Voluminøse luftindtag integrerer to tværfinner og er dermed med til at forbedre motorkølingen. Også set fra siden skaber Mercedes-AMG eksteriøret yderligere dynamik med „V8 BITURBO 4MATIC+“-mærke og AMG sideskørter i individuel udformning.

AMG Performance-udstødning

Et detaljeret billede af bagpartiet på Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Typisk klangfuld AMG lyd eller diskret støjniveau – ved hjælp af tre variabelt justerbare udstødningsspjæld kan lyden fra AMG Performance-udstødningen tilpasse sig helt perfekt til det valgte køreprogram. Føreren har desuden mulighed for at ændre lydens karakter med et tryk på en knap. Dette standardudstyr giver således føreren en maksimalt varieret lydkulisse – fra komfortabel til ekstra intensiv.

Højtydende AMG kompositbremsesystem

Et detaljeret billede af det højtydende AMG kompositbremsesystem i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Nedbremsning på højt niveau sikres af de stort dimensionerede bremseskiver, der er indvendigt ventilerede og perforerede hele vejen rundt. Kompositteknologien forbedrer bremsernes stabilitet selv under ekstreme forhold og nedsætter den uaffjedrede vægt på hjulet. Bremsekalibrene kan lakeres røde som ekstraudstyr.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

Interiørdesign


Mission Control.

Nyd tiden, og vær altid gerne lidt på forkant med den. Futuristiske betjenings- og visningselementer samt udsøgte og perfekt forarbejdede materialer: Enhver berøring i kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ bliver til en luksusoplevelse. Lige fra AMG Performance rattet til AMG sæderne med særligt indtræk, hvis kontur sørger for fremragende sidestøtte.

Interiørdesign


Mission Control.

Nyd tiden, og vær altid gerne lidt på forkant med den. Futuristiske betjenings- og visningselementer samt udsøgte og perfekt forarbejdede materialer: Enhver berøring i kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ bliver til en luksusoplevelse. Lige fra AMG Performance rattet til AMG sæderne med særligt indtræk, hvis kontur sørger for fremragende sidestøtte.

Billedet viser kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Interiørdesign

Billedet viser kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

AMG interiøret omfatter flere typer af eksklusivt udstyr, der sender et signal om den sportslige karakter og ydelsespotentialet. Indtrækket i AMG nappalæder lever op til de højeste krav og fremstår eksklusivt med AMG specifikt V8-sædemønster. Også instrumentpanelet, der er beklædt med ARTICO-kunstlæder på oversiden, sender et signal om de høje ambitioner. Desuden skiller interiøret sig ud med det eksklusive analogur i IWC-design. Det er placeret centralt mellem ventilationsdyserne i designelementet. AMG pedalsystemet i børstet rustfrit stål med gummiknopper er desuden med til at skabe en endnu mere sportslig atmosfære i kabinen.

Rat

Billedet viser AMG Performance-rattet i nappalæder i kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

AMG Performance-rattet i nappalæder med 3 eger og sportsligt design har et ekstremt godt greb, er gjort fladt forneden, perforeret i gribeområdet og udstyret med ratafdækning i galvaniseret sølvkrom med integreret AMG logo. Ratgearpaddles giver mulighed for manuelle gearskifteforløb og understøtter sportslig kørsel. Det skaber en ægte motorsportsstemning. Touch control-knapper giver mulighed for intuitiv styring af de fleste funktioner,

AMG widescreen-cockpit

Billedet viser kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Specifikke visninger i AMG widescreen-cockpittet. Ekstra info om motor- og gearolietemperaturen og ladetrykket eller instrumenter som f.eks. G-meter og RACETIMER iscenesætter bilens talenter. Speedometerskalaen, der er udvidet til 330 km/t, er ligeledes en klar indikator på V8-biturbomotorens potentiale.
AMG widescreen-cockpittet kombinerer det AMG-specifikke kombiinstrument på 31,2 cm (12,3 tommer) med det AMG-specifikke mediedisplay på 31,2 cm (12,3 tommer) til én samlet enhed og leverer HD-visualiseringer i høj opløsning. Det giver mulighed for tre visningstyper i AMG kombiinstrumentet: „Klassisk“, „Sportslig“ og „Progressiv“.

Den bageste del af kabinen

Billedet viser den bageste del af kabinen i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Med ekstraudstyret First Class bagi bestående af to enkeltsæder med gennemgående business-konsol inkl. tempereret kopholder vil de generøse pladsforhold imponere i sig selv. Op til 12 motorer pr. sæde sørger for at skræddersy sæderne til enhver kropshøjde. Og lige så komfortabelt er det at benytte infotainment- eller telefonfunktionerne. Et helt særligt højdepunkt er Executive-sædet i passagersiden med benstøtte og en ryglænsindstilling på op til 43,5° for en optimal hvileposition. Til det topmoderne Individual underholdningssystem bagi (fås som ekstraudstyr) hører to display, en fjernbetjening, et Blu-ray-drev, et USB-stik, en AUX-tilslutning og som ekstraudstyr to trådløse hovedtelefoner.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

AMG udstyr


Skab din egen Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

AMG udstyr


Skab din egen Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Højtydende keramisk AMG kompositbremsesystem

    Billedet viser det højtydende keramiske AMG kompositbremsesystem i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Pålidelighed i ekstreme situationer, også efter flere katastrofeopbremsninger efter hinanden: Det højtydende keramiske AMG kompositbremsesystem leverer bremseværdier, som du kan stole på selv i undtagelsessituationer. Det er desuden lettere end almindelige bremsesystemer – mindre uaffjedret vægt for endnu mere køredynamik og adræthed.

    AMG kulfiberpakke eksteriør

    Billedet viser et sidespejl på Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ med AMG kulfiberpakke eksteriør.

    Højtydende materiale møder højtydende bil: Kulfiberelementerne til eksteriøret understreger din Mercedes-AMG's sportslige karakter og får bilen til at se endnu mere sportslig ud og udstråle endnu mere teknisk eksklusivitet. Fordelene ved dette materiale fra motorsportens verden er den høje styrke og den lave vægt, som passer perfekt til AMG's filosofi.

    AMG night-pakke

    Billedet viser fronten på Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ med AMG night-pakke.

    Med AMG night-pakken er udvalgte eksteriørelementer udført i højglanssort. Alt efter den valgte lakfarve giver det enten stærke kontraster eller flydende overgange. Lige meget om vi taler spændende detaljer eller suveræn tilbageholdenhed: I begge tilfælde demonstrerer du, at du har sans for et individuelt dynamisk design.

    AMG Driver's Package

    Billedet viser kombiinstrumentet med AMG Driver's Package i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    AMG Driver's Package omfatter en tophastighedsbegrænsning på 300 km/t.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

    Performance


    Hvert øjeblik tæller.

    Vi går altid efter at overgå os selv. Og det kommer til udtryk med det komplet nykonstruerede, innovative firehjulstræksystem AMG Performance 4MATIC+. En elektromekanisk reguleret kobling forbinder den permanent drevne bagaksel variabelt med forakslen. Det vil sige, at drejningsmomentets optimale fordeling beregnes løbende, så Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ giver dig mulighed for trinløst og variabelt at vælge lige fra traktionsorienteret kørsel med firehjulstræk til rent baghjulstræk. Dette sikrer yderst kraftfulde accelerationsmanøvrer, øget kørestabilitet og køresikkerhed – både på en tør vejbane og på våde eller snedækkede veje.

    Performance


    Hvert øjeblik tæller.

    Vi går altid efter at overgå os selv. Og det kommer til udtryk med det komplet nykonstruerede, innovative firehjulstræksystem AMG Performance 4MATIC+. En elektromekanisk reguleret kobling forbinder den permanent drevne bagaksel variabelt med forakslen. Det vil sige, at drejningsmomentets optimale fordeling beregnes løbende, så Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ giver dig mulighed for trinløst og variabelt at vælge lige fra traktionsorienteret kørsel med firehjulstræk til rent baghjulstræk. Dette sikrer yderst kraftfulde accelerationsmanøvrer, øget kørestabilitet og køresikkerhed – både på en tør vejbane og på våde eller snedækkede veje.

    Få mere at vide om Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedans drivline og motor.

    AMG 4,0-liters V8-biturbomotor.

    AMG 4,0-liters V8-miturbomotoren fås kun med ydelsestrinet på 612 hk (450 kW)<p>Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i den aktuelt gældende udgave.</p> i S 63 4MATIC+. Med 900 Nm<p>Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i den aktuelt gældende udgave.</p> er det maksimale drejningsmoment højere end nogensinde før.

    Det er til rådighed i et bredt omdrejningstalsområde fra 2750 til 4500 o/min og formidler således en følelse af overlegen suverænitet. Spurten fra stilstand til 100 km/t tager blot 3,5 sekunder, hvilket er hurtigere end i nogen anden performance-luksussedan, og den dynamiske fremdrift rækker helt op til den begrænsede tophastighed på 250 km/t (med AMG Driver‘s Package: 300 km/t).

    AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    AMG SPEEDSHIFT MCT 9G understøtter dig optimalt ved særlig dynamisk kørsel og tilfører ægte motorsportsflair til alle køreture.

    Sportslige og hurtige gearskift eller komfortable næsten ikke mærkbare gearskift alt efter kørselstilstand: Takket være de 9 gear befinder motoren sig særligt ofte i det optimale omdrejningsområde.

    AMG Performance 4MATIC+.

    Optimal traktion og performance i enhver situation: Det fuldt variable firehjulstræk 4MATIC+ fra Mercedes-AMG fordeler drejningsmomentet intelligent og trinløst mellem for- og bagaksel.

    På den måde får du både fordelene ved firehjulstrækket og baghjulstrækket – og er dermed sikret den AMG typiske køredynamik og størst mulig køreglæde.

    AMG RIDE CONTROL+.

    AMG RIDE CONTROL+ vækker begejstring med en sportslig kontrol over bilen helt ud i grænseområdet. Luftaffjedringssystemet er konstrueret AMG specifikt for en høj performance, og

    det aktive dæmpningssystem reagerer fintfølende på ujævnheder, og tilpasses separat for hvert hjul og danner således grundlaget for behagelig og afslappet kørsel. Det avancerede sensorsystem til niveaureguleringen på alle fire hjul sænker luftundervognen ved højere hastigheder og i de sportslige AMG DYNAMIC SELECT-køreprogrammer.

    AMG DYNAMIC SELECT.

    AMG Performance udstødningssystemet med lydregulering leverer en helt særlig akustisk oplevelse. De variabelt justérbare udstødningsspjæld giver dig mulighed for at ændre bilens lyd med et tryk på en knap.

    Alt efter køreprogrammet går lydens karakter fra tilbageholdende komfort til maksimal emotionalitet.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

    Sammenligning af motorvarianter


    Hjertet i AMGs drivline er motoren.

    Sammenligning af motorvarianter


    Hjertet i AMGs drivline er motoren.

    Billedet viser en motor i Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Vælg motor

    • Manuel
    • Automatgearkasse

    Diesel

    Benzin (95, 98 oktan)

    Alternativ

    Diesel

    Benzin (95, 98 oktan)

    Alternativ

    Vælg motor til sammenligning

    • Manuel
    • Automatgearkasse

    Diesel

    Benzin (95, 98 oktan)

    Alternativ

    Diesel

    Benzin (95, 98 oktan)

    Alternativ

    Sammenlign motorvarianterne til Mercedes-AMG S-Klasse sedan.
    Luk

    Sammenlign motorvarianterne.

    Vælg to motorvarianter for at se en direkte sammenligning af deres tekniske data.

    Vælg motor
    Vælg motor til sammenligning
    Sammenlign

    Select motorization

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: 10,6-11,1 km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: 205-213 g/km

    *Du sendes videre til rejsearrangøren AMG Experiences GmbH's hjemmeside.