G-Klassen.

G-Klassen.

Nummer 1 på alle veje.

Nummer 1 på alle veje.

Efter produktionen af indholdet kan der være foretaget ændringer af produktet.

Pioner på alle underlag. G-Klassens koncept.

Pioner på alle underlag. G-Klassens koncept.

Mercedes-Benz G-Klasse har næsten ikke forandret sig i sin 36 års modelhistorie.
Afspil

Mere om G-Klassens historie:

Stig ind og lad dig rive med af G-Klassens fantastiske historie. Læs detaljer om det spændende samspil mellem tradition og innovation.

Mere om G-Klassens historie:

Stig ind og lad dig rive med af G-Klassens fantastiske historie. Læs detaljer om det spændende samspil mellem tradition og innovation.

En legende skriver historie.

G-Klassen har eksisteret siden 1979. Den er et kraftigt vidnesbyrd om, hvor højt Mercedes-Benz vægter traditioner. Følg historien om G-Klassen i billeder.

En legende skriver historie.

G-Klassen har eksisteret siden 1979. Den er et kraftigt vidnesbyrd om, hvor højt Mercedes-Benz vægter traditioner. Følg historien om G-Klassen i billeder.

Enhver G-Klasse er unik. Håndlavet i Graz.

I mere end 35 år er G-Klassen blevet håndlavet på vores fabrik i østrigske Graz. I løbet af disse år har en kvart million modeller forladt fabrikken.

Enhver G-Klasse er unik. Håndlavet i Graz.

I mere end 35 år er G-Klassen blevet håndlavet på vores fabrik i østrigske Graz. I løbet af disse år har en kvart million modeller forladt fabrikken.

Mercedes-Benz G-Klasse svejses i hånden på fabrikken i Graz.

Alene til stigerammen på G-Klasse er det nødvendigt at lave omkring 5.000 svejsepunkter.

På fabrikken i Graz forbindes G-Klassens karrosseri og motor.

På fabrikken i Graz forbindes undervognen og motoren med hinanden.

Montering af drivlinen i Mercedes-Benz G-Klasse på fabrikken i Graz.

Montering af drivlinen i G-Klassen på fabrikken i Graz.

Råkarrosseriet på G-Klassen forberedes til lakeringsarbejdet på fabrikken i Graz.

Inden lakeringen fjernes snavs og oxid grundigt.

Efter katodisk dyppelakering forberedes karrosseriet i G-Klassen til de næste trin i processen.

Karrosseriet i G-Klassen efter katodisk dyppelakering.

Selv helt små ujævnheder rettes op på hver eneste G-Klasse før lakeringen på fabrikken i Graz.

Små ujævnheder rettes op før lakeringen.

Før udlevering tjekkes hver eneste G-Klasse minutiøst i en lystunnel for de mindste små fejl i lakken og karrosseriet.

Hver eneste G-Klasse tjekkes minutiøst for de mindste små fejl i en lystunnel.

Inden det endelige tjek i en lystunnel højglanspoleres metallakken på G-Klassen, før bilen kan leveres til kunden.

Før den endelige udlevering bliver G-Klassen højglanspoleret.

De mindste små fejl opdages og markeres i lystunnellen – så de kan blive udbedret før levering af G-Klassen til kunden.

Selv de mindste ujævnheder bliver synlige i en lystunnel.

Hver eneste G-Klasse fra Mercedes-Benz håndlaves i Graz og består af omkring 3.000 enkeltdele.

Først efter mere end 100 mandetimer forlader en G-Klasse fabrikken.

De varierende modeller af G-Klasse nødvendiggør manuel produktion i et enkelt produktionsspor. Blandt i alt 10.000 enkeltdele udvælger erfarne mekanikere de omkring 3.000 dele, der passer til den specifikke model, hvorefter de samler en ny G-Klasse med stor omhyggelighed. Første efter mere end 100 mandetimer – næsten tre gange så mange som i forbindelse med maskinelt fremstillede biler – forlader en G-Klasse fabrikken.

Tour de G: Til verdens ende i G-Klassen.

I en Mercedes-Benz 300 GD med en 3-liters dieselmotor og 88 hk (65 kW) begav Gunther Holtorf sig i 1988 ud i verden for at skrive historie og opleve verdens kontinenter ét efter ét. Han kørte igennem 215 lande, regioner og territorier og tilbagelagde knap 900.000 kilometer – uden at skifte motor en eneste gang. Det var en verdensrekord.

Tour de G: Til verdens ende i G-Klassen.

I en Mercedes-Benz 300 GD med en 3-liters dieselmotor og 88 hk (65 kW) begav Gunther Holtorf sig i 1988 ud i verden for at skrive historie og opleve verdens kontinenter ét efter ét. Han kørte igennem 215 lande, regioner og territorier og tilbagelagde knap 900.000 kilometer – uden at skifte motor en eneste gang. Det var en verdensrekord.

Under skærpede betingelser.

Lidt mere end 250.000 af de knap 900.000 kilometer tilbagelagde Mercedes-Benz 300 GD tro mod dens natur, nemlig uden for alfarvej.

Under skærpede betingelser.

Lidt mere end 250.000 af de knap 900.000 kilometer tilbagelagde Mercedes-Benz 300 GD tro mod dens natur, nemlig uden for alfarvej.

Gunther Holtorf kører i sin Mercedes-Benz 300 GD gennem højlandet i Tibet med buddhistiske byer og Himalaya-bjergene.
Gunther Holtorf demonstrerer G-Klassens vandgående egenskaber i sin Mercedes-Benz 300 GD i Tanzania.
Mercedes-Benz G-Klassen med kælenavnet "Otto" blandt håbløst lastede lastbiler i Indien.
Mercedes-Benz 300 GD, her i skibscontaineren, var den første udenlandske privatbil på Jamaica.
Gunther Holtorf foran sin Mercedes-Benz 300 GD på saltsletten Salar de Uyuni i Bolivia i 1997.
Mercedes-Benz 300 GD "Otto" i Tanzania.

Under skærpede betingelser.

Lidt mere end 250.000 af de knap 900.000 kilometer tilbagelagde Mercedes-Benz 300 GD tro mod dens natur, nemlig uden for alfarvej.

Under skærpede betingelser.

Lidt mere end 250.000 af de knap 900.000 kilometer tilbagelagde Mercedes-Benz 300 GD tro mod dens natur, nemlig uden for alfarvej.

På grusveje og i ujævnt terræn uden fast belægning, i mudder eller over klippefyldte bjergtoppe – for undervognen og chassiset modsvarer denne belastning omkring 2,5 millioner kilometers kørsel i det almindelige centraleuropæiske vejnet.
Drømmer du også som Gunther Holtorf om at forlade de nedtrampede stier, om at opleve verden og den ægte Mercedes-Benz fascination og perfektion?

Offroadegenskaber garanteret. På alle veje.

G-Klassen har ikke brug for veje. Den baner altid selv vej og begynder, der hvor andre giver op.

Offroadegenskaber garanteret. På alle veje.

G-Klassen har ikke brug for veje. Den baner altid selv vej og begynder, der hvor andre giver op.

  • Stigning

    100 % stigeevne i Mercedes-Benz G-Klasse.

    100 %

    stigeevne.Stigeevne for Mercedes-AMG modeller: Op til 80 %.

    Svarer til en

    45°

    stejl stigning.

  • Hældning

    Mercedes-Benz G-Klasse kan klare 54 % hældning.

    54 %

    hældning.

    Og er desuden

    100 %

    kørestabil.

  • Vanddybde

    Mercedes-Benz G-Klasse klare endda også at køre gennem vand med en vanddybde op til 60 cm.

    Op til

    60 cm

    vanddybde.

    For

    100 %

    tørre fødder.

  • Rampevinkel

    Med sin stor frihøjde og optimale akselafstand klarer Mercedes-Benz G-Klasse en rampevinkel op til 24°.

    Op til

    24°

    rampevinkel.

    Med

    2.850 mm

    akselafstand.

  • Hældningsvinkel

    En hældningsvinkel op til 30 ° forrest og bagest er ikke noget problem for Mercedes-Benz G-Klasse

    Op til

    30°

    hældningsvinkel forrest og bagest.

    Op til

    27°

    for Mercedes-AMG modellerne.

  • Frihøjde

    Det laveste punkt på Mercedes-Benz G-Klasse er 23,5 cm over jorden.

    Frihøjde på

    23,5 cm

    Og imponerende

    22 cm

    for Mercedes-AMG modellerne.

Mere om G-Klassens offroadegenskaber:

G-Klassens terrænegenskaber er kompromisløse. Der er næsten ikke noget, som kan bringe den ud af ligevægt. Dens stabilitet, frihøjde og robuste terrænegenskaber er legendariske.

Mere om G-Klassens offroadegenskaber:

G-Klassens terrænegenskaber er kompromisløse. Der er næsten ikke noget, som kan bringe den ud af ligevægt. Dens stabilitet, frihøjde og robuste terrænegenskaber er legendariske.

Offroadteknologier: Som skabt til eventyr.

Ekstrem robust konstruktion, ekstreme terrænegenskaber, ekstrem G-Klasse.

Offroadteknologier: Som skabt til eventyr.

Ekstrem robust konstruktion, ekstreme terrænegenskaber, ekstrem G-Klasse.

Over veje eller over stok og sten.

Tre 100 procents differentialespærrer – det ultimative assistentsystem til offroadkørsel.

Grundlaget for enhver G-Klasse er den vridningsstabile stigeramme af pladestål.

Stigeramme

Billede af betjeningsknapperne til de tre 100 procents differentialespærrer i Mercedes-Benz G-Klasse.

Differentialespærrer

Vigtigt udstyr: Rygraden.

Ubøjelig i enhver situation: G-Klasse med stigeramme i 3-4 mm tykt stål.

Ekstra power ved tryk på en knap.

Terrænudveksling til optimeret overførsel af motorens drejningsmoment.

Nærbillede af Low Range-kontakten i Mercedes-Benz G-Klasse.

Low Range-kontakt

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Præstationsfremmende komfort og forbilledlig sikkerhed.

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Præstationsfremmende komfort og forbilledlig sikkerhed.

Uanset om du kører i myldretiden, er undervejs i længere tid om natten eller kører i uvejsomt terræn – din G-Klasse sørger netop for at aflaste dig mærkbart i stressede situationer. Det skyldes et koncept, som gør hver eneste køretur i en Mercedes-Benz enestående: Mercedes-Benz Intelligent Drive. For den tid, du tilbringer bag rattet, er din egen tid. Tid til afslapning. Tid til at tanke energi. Så du frem for alt kommer sikkert, men også altid afslappet frem til din destination.

Mesterværker inden for bilkonstruktion: Specialmodeller af G-Klassen.

Unikke og i et yderst begrænset antal: Specialmodellerne Mercedes-Maybach G 650 Landaulet og Mercedes-AMG G 63 6x6 er det ultimative valg for kunder, der ønsker sublim dynamik og eksklusivitet. Også den regulære model G 500 4x42 lever uden besvær op til mottoet "Intet er umuligt."

Mesterværker inden for bilkonstruktion: Specialmodeller af G-Klassen.

Unikke og i et yderst begrænset antal: Specialmodellerne Mercedes-Maybach G 650 Landaulet og Mercedes-AMG G 63 6x6 er det ultimative valg for kunder, der ønsker sublim dynamik og eksklusivitet. Også den regulære model G 500 4x42 lever uden besvær op til mottoet "Intet er umuligt."

Mere om de aktuelle G-Klasse specialmodeller:

Oplev flere af G-Klassens højdepunkter og opfyld dine drømme med disse eksklusive specialmodellers offroadegenskaber, sportslighed, dynamik og luksuriøse udstyr. Du får rendyrket køreglæde med i købet.

Mere om de aktuelle G-Klasse specialmodeller:

Oplev flere af G-Klassens højdepunkter og opfyld dine drømme med disse eksklusive specialmodellers offroadegenskaber, sportslighed, dynamik og luksuriøse udstyr. Du får rendyrket køreglæde med i købet.

G 500 4x42: Legendariske egenskaber.

Som skabt til erobring.

G 500 4x42: Legendariske egenskaber.

Som skabt til erobring.

Mercedes-Benz G-Klasse Showcar G 500 4x4² skaber furore ude i terrænet.

Mercedes-Benz G-Klasse Showcar G 500 4x42.

Mercedes-Benz G 500 4x4² klarer en imponerende vanddybde på 100 cm.

Mercedes-Benz G 500 4x42 klarer en imponerende vanddybde på 100 cm.

Helt på hjemmebane – onroad og offroad. Mercedes-Benz G 500 4x4² dominerer, uanset hvor den kører.

Mudder. Rullesten. Sand. Vand. Jo vildere og mere krævende terræn, desto bedre føler G 500 4x4² sig hjemme. Den forcerer terræn, som andre slet ikke tør at begive sig ud i. Den enorme frihøjde på 44 cm, det permanente firehjulstræk, terrænreduktionen i fordelergearkassen, portalakslerne og de tre 100 procents differentialespærrer giver den ekstreme terrænegenskaber. Og med en eventyrlig vanddybdeegenskab på 100 cm er der nærmest ingen grænser for, hvor den kan slippe sin ustyrlige trang til frihed løs.

G 500 4x4² er en imponerende bil, der tiltrækker opmærksomhed.

Enorm frihøjde og voluminøse dæk.

Lige så overlegent som den begår sig ude i terrænet, lige så kultiveret bevæger den sig rundt på almindelige veje. Den store akselafstand og portalakslerne får G 500 4x42 til at at ligge stabilt og suverænt på asfalten. Justeringsdæmpningen giver betydeligt mere dynamiske køreegenskaber i Sport-programmet på de forhåbentligt kurvefyldte veje, der fører dig tilbage til byen. Eller du kan vælge Comfort-programmet for helt afslappet kørsel inde i og gennem alverdens storbyer.

Mercedes-Benz G 500 4x4² brændstofforbrug ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 5,8/8,5/7,2 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 323 g/kmDe angivne værdier for brændstofforbrug og CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

G 350 d Professional: Rendyrket G-Klasse.

Offroadegenskaber. Robust konstruktion. Klassisk kantet.

G 350 d Professional: Rendyrket G-Klasse.

Offroadegenskaber. Robust konstruktion. Klassisk kantet.

Den matsort lakerede kølergrill på Mercedes-Benz G 350 d Professional er et hele vejen igennem stilfuldt element.

Stilfuldt hele vejen igennem – den matsorte kølergrill.

Stenslagsbeskyttelsesgitteret, der fås som ekstraudstyr, beskytter forlygterne på Mercedes-Benz G 350 d Professional ved krævende betingelser i terrænet.

Ekstremt professionelt: Stenslagsbeskyttelsesgitter til forlygterne.

Den brølstærke V6-dieselmotor i G 350 d Professional har en suveræn trækkraft.

V6-dieselmotor med en suveræn trækkraft – til enhver type opgave.

Tagbæreren gør Mercedes-Benz G 350 d Professional endnu mere fleksibel og praktisk anvendelig.

Tagbærer. Retrosidespejle. Det er rendyrket G-Klasse.

Allterrain-dækkene på Mercedes-Benz G 350 d Professional siger mere end typeskiltet.

En umulig forhindring? Det er aldrig tilfældet for G 350 G Professional med allterrain-dæk.

G 350 d Professional – rendyrket køreglæde for alle, der vil langt frem i verden. G 350 d Professional har fleksibiliteten og funktionaliteten som sine store styrker. Med en øget nyttelast kan du transportere meget – og laste op til 592 kilo. Desuden kan du som ekstraudstyr bestille en stødfanger med monteringsforberedelse til et kabelspil.

Ambitiøst G for de ambitiøse.

Ambitiøst G for de ambitiøse.

Funktionalitet og komfort – interiøret i G 350 d Professional er et vellykket samspil mellem det, der egentlig burde være hinandens modsætninger.

Funktionelt og komfortabelt på samme tid – interiøret.

Renhed er en æressag i Mercedes-Benz G 350 d Professional – takket være gulvafløbet kan gulvet spules og rengøres grundigt.

Praktisk detalje – afløb i gulvet på G 350 d Professional.

G 350 d Professional er mere end gennemført – med Professional Offroad-pakken er bagagerummet beklædt med træ.

Klassisk og praktisk – bagagerum med træbeklædning i Professional Offroad-pakken.

Mercedes-Benz G 350 d Professional med allterrain-dæk er suveræn i ethvert terræn.

Suveræn i ethvert terræn – med allterrain-dæk.

Ambitiøst G for de ambitiøse.

Ambitiøst G for de ambitiøse.

Allterrain-dækkene giver dig mulighed for at nå selv de mest ambitiøse mål. Og den gennemførte Professional Offroad-pakke er ekstraudstyr, der bliver lagt mærke til. Et stenslagsgitter til forlygterne og efter ønske også til blinklygterne.

Desuden er bagagerummet beklædt med træ. Og tagbæreren gør G 350 d Professional endnu mere fleksibel – ligesom for øvrigt også lastbeskyttelsespakken med anhængerkobling inkl. kuglehoved.

Mercedes-Benz G 350 d Professional: Brændstofforbrug ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 9,0/11,0/10,1 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 261 g/kmDe angivne værdier for brændstofforbrug og CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

designo manufaktur Edition – den ultimative individualitet.

Oplev den nye specialmodel af G-Klassen, som tilfredsstiller selv den mest kræsne køber.

designo manufaktur Edition – den ultimative individualitet.

Oplev den nye specialmodel af G-Klassen, som tilfredsstiller selv den mest kræsne køber.

Attraktivt eksteriørdesign.

Attraktivt eksteriørdesign.

Billede af det udtryksfulde magmarøde eksteriør på designo manufaktur Edition specialmodellen af Mercedes-Benz G-Klasse.

Attraktivt eksteriørdesign.

Attraktivt eksteriørdesign.

De flotte lakeringer i glødende magmarød, strålende mystic white eller udsøgt obsidiansort giver et dynamisk udtryk. Elementer lakeret i obsidiansort kombineret med sportspakken og sortlakerede 19'' AMG letmetalfælge forstærker det attraktive eksteriørdesign yderligere.

Førsteklasses interiør.

Førsteklasses interiør.

Billede af det eksklusive interiør med røde detaljer i designo manufaktur Edition specialmodellen af Mercedes-Benz G-Klasse.

Førsteklasses interiør.

Førsteklasses interiør.

Eksklusivpakken og krompakken giver interiørdesignet et ekstra stilfuldt og elegant udtryk. Kvalitetsmaterialerne, der er brugt til det sorte indtræk i designo nappalæder med flotte røde kontrastsyninger og AMG Performance rattet i tofarvet classicrødt/sort nappalæder fremhæver den eksklusive fornemmelse yderligere. Andre højdepunkter er de læderpolstrede håndtag og "designo manufaktur Edition"-emblemet på askebægerlåget.

Brændstofforbrug for G 350 d ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 9,0/11,0/10,1 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 261 g/kmDe angivne værdier for brændstofforbrug og CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

Brændstofforbrug for G 500 ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 6,9/9,1/8,1 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 289 g/kmDe angivne værdier for brændstofforbrug og CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

Exclusive Edition – G-Klassen i sin mest eksklusive form.

Specialmodellen, der passioneret stræber efter perfektion og nu endelig har nået målet med Exclusive Edition.

Exclusive Edition – G-Klassen i sin mest eksklusive form.

Specialmodellen, der passioneret stræber efter perfektion og nu endelig har nået målet med Exclusive Edition.

Eksteriør – det absolut unikke udtryk.

Eksteriør – det absolut unikke udtryk.

Billede af det dynamiske eksteriørdesign på Mercedes-Benz G-Klasse Exclusive Edition.

Eksteriør – det absolut unikke udtryk.

Eksteriør – det absolut unikke udtryk.

Exclusive Edition forener dynamik og elegance på den smukkeste måde. Blandt andet på grund af det utroligt brede spektrum af lakfarver. Vælg f.eks. den ny matte lakering AMG Monza grå magno. Det voluminøse udtryk er sikret med 21'' letmetalfælge i dobbelt 5-egers design, et underkøringsværn i rustfrit stål, AMG sportsstriber på siderne og med reservehjulsafdækningen lakeret i bilens farve.

Interiør – den smukkeste forening af elegance og komfort.

Interiør – den smukkeste forening af elegance og komfort.

Billede af det elegante og komfortable interiørdesign i Mercedes-Benz G-Klasse Exclusive Edition.

Interiør – den smukkeste forening af elegance og komfort.

Interiør – den smukkeste forening af elegance og komfort.

designo eksklusivpakken og tofarvet designo interiør (fås i ni farvekombinationer) giver et unikt udtryk. De tofarvede sportssæder med sidevanger i kulfiberlæder eller nappalæder flankeres af designelementer i AMG kulfiber eller sort designo pianolak samt et tofarvet instrumentpanel i designo nappalæder. For den størst mulige komfort kan du blandt andet vælge sædekomfortpakken med multikontursæder og sædevarme/-ventilation.

Brændstofforbrug for G 350 d ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 9,0/11,0/10,1 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 261 g/kmDe angivne værdier for brændstofforbrug og CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

Brændstofforbrug for G 500 ved bykørsel/landevejskørsel/blandet kørsel: 6,9/9,1/8,1 km/l; CO2-emission ved blandet kørsel: 289 g/kmDe angivne værdier for brændstofforbrug og CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

Mercedes-AMG – koncentreret kraft. I et markant design.

Hver eneste AMG model udvikles komplet fra drivlinen og op til et unikt mekanisk mesterværk. Det giver fascinerende Driving Performance.

Mercedes-AMG – koncentreret kraft. I et markant design.

Hver eneste AMG model udvikles komplet fra drivlinen og op til et unikt mekanisk mesterværk. Det giver fascinerende Driving Performance.

  • Mercedes-AMG G 63

    Billede af Mercedes-AMG G 63 med ekstravagant eksteriør.

    Den koncentrerede kraft i Mercedes-AMG G 63 kommer også til udtryk, når det gælder den typiske AMG styling. Med det eksklusive og ekstravagante udstyr får du også en fornemmelse af den terrængående performancebils ydelsesvillige egenskaber inde i kabinen. En fantastisk terrænbil, der imponerer med sine enorme kræfter og nøje afstemte detaljer. Du finder flere detaljer om Mercedes-AMG under: Individuel konfiguration af bilen.

    5,4 s

    fra 0 til 100 km/t

    5,5-liters AMG V8-biturbomotor

    571 hk

    (420 kW)

  • Mercedes-AMG G 65

    Billede af Mercedes-AMG G 65 i eksklusivt design.

    Mercedes-AMG G 65 er G-Klasse modelseriens tolvcylindrede high performance-offroader med en kompromisløs trækkraft – både i terræn og på almindelige veje. Det typiske ekstravante AMG design, den fantastiske performance og de udsøgte detaljer i kabinen er karakteristiske og garant for en eksklusiv fornemmelse – i ethvert terræn. Du finder flere detaljer om Mercedes-AMG under: Individuel konfiguration af bilen.

    5,3 s

    fra 0 til 100 km/t

    AMG 6,0-liters V12-biturbomotor

    630 hk

    (463 kW)

Intelligent opkobling. Netværksforbindelsen i G-Klassen.

I vores portal har vi samlet de innovative serviceydelser fra connect, inspire, move, assist og finance. Du kan også registrere dig som bruger i Mercedes me connect.

Intelligent opkobling. Netværksforbindelsen i G-Klassen.

I vores portal har vi samlet de innovative serviceydelser fra connect, inspire, move, assist og finance. Du kan også registrere dig som bruger i Mercedes me connect.

App'en til dig.

App'en til dig.

Billede af en smartphone med startsiden for Mercedes me app'en til Mercedes-Benz G-Klasse.

Alle mobile serviceydelser samlet i én og samme app i din smartphone.

App'en til dig.

App'en til dig.

Mercedes me connect samler information, markedsføring, styring og serviceydelser i én og samme app. Få mere ud af din G-Klasse – gør den til en integreret del af din livsstil. Du kan bruge din smartphone til at af- og oplåse bilen, tjekke brændstofniveauet, før du skal køre, eller tracke din G-Klasse. Døgnet rundt og uanset hvor du befinder dig.

Mercedes me connect basistjenester.

Mercedes me connect basistjenester.

Billede af dæktrykket for en Mercedes-Benz G-Klasse vist i Mercedes me app'en på en smartphone.

Med Mercedes me connect har du altid overblik over din bils data.

Mercedes me connect basistjenester.

Mercedes me connect basistjenester.

Mere sikkerhed, mere komfort. Mere tid til sig selv.
  • Telediagnose
  • Havarihåndtering
  • Håndtering af ulykke
  • Administration af serviceeftersyn
  • Mercedes-Benz nødopkaldssystem
  • Bildiagnose

Billeder og film.

Billeder og film.

De ikoniske designlinjer på Mercedes-Benz G-Klasse har næsten ikke forandret sig siden 1979.
Med sin ekstreme frihøjde og voluminøse dækstørrelse bliver der uden tvivl lagt mærke til Mercedes-Benz G 500 4x4² – både onroad og offroad.
designo læderindtræk i porcelæn/sort med porcelænsfarvede syninger er med til at give Mercedes-AMG modellerne et endnu mere individuelt udtryk.
Mercedes-Benz G-Klasse: Specialmodellen Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
"Otto", den kinablå Mercedes-Benz 300 GD ejet af den tyske eventyrer Gunther Holtorf, foran Himalaya-bjergenes spektakulært bjergtoppe.
Billede af en Mercedes-Benz G-Klasse ved en obligatorisk testkørsel på bjerget Schöckl ved den østrigske by Graz.
Farvepakken aliengreen til Mercedes-AMG modellerne er lige så spektakulær som selve bilen.