EQS

Vill du vede mere om den ny EQS?

Tilmeld dig nu og vær blandt de første til at modtage sidste nyt om EQS.
Tilmeld dig nu og vær blandt de første til at modtage sidste nyt om EQS.

EQS 450+: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 19,1-16,0; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

EQS 580 4MATIC: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 20,4-15,7; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

Op til

770 km

rækkevidde udelukkende på strøm (WLTP)<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

Op til

385 kW (524 hk)

ydelse<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

30 min.

opladningstid ved hurtigladestationer*

*Opladningstiden svarer til 10-80 % af fuld opladning ved anvendelse af en DC-hurtiglader med forsyningsspænding 400 V, strøm mindst 300 A.

Design


Begyndelsen på noget stort. En ny æra, der definerer fremtidens mobilitet.

Design


Begyndelsen på noget stort. En ny æra, der definerer fremtidens mobilitet.

Billedet viser EQS fra Mercedes-EQ.
Se igen

Her vises udstyr, der ikke kan leveres ved introduktionen.

Et detaljeret billede af bagpartiet på EQS fra Mercedes-EQ.

Baglygter med form som en svungen 3D-helix.

Billedet viser EQS fra Mercedes-EQ set skråt bagfra.

Silhuetten er præget af en kraftfuld og flydende coupélinje.

Billedet viser den bageste del af kabinen i EQS fra Mercedes-EQ.

Passagerkomfort af en anden verden.

Billedet viser en detalje ved ambientebelysningen i EQS fra Mercedes-EQ.

Den rigtige stemning i enhver situation med ambientebelysningen.

EQS 450+: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 19,1-16,0; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

EQS 580 4MATIC: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 20,4-15,7; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

Teknologi


Den første i en ny tid.

Med den ny EQS er der premiere på en helt nyudviklet platform, der udelukkende er til elbiler.

Teknologi


Den første i en ny tid.

Med den ny EQS er der premiere på en helt nyudviklet platform, der udelukkende er til elbiler.

Billedet viser opbygningen af EQS' batteriteknologi.
Se igen

EQS 450+: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 19,1-16,0; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

EQS 580 4MATIC: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 20,4-15,7; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

Digitalt interiør


Teknologisk overlegen og enestående i sin helhed.

Digitalt interiør


Teknologisk overlegen og enestående i sin helhed.

Billedet viser MBUX hyperscreen i EQS fra Mercedes-EQ.

MBUX hyperscreen

MBUX. Intelligent, intensiv og endnu skarpere for hver køretur.

Billedet viser EQS fra Mercedes-EQ med MBUX augmented reality head-up display.

MBUX Augmented Reality head-up display

Billedet viser EQS fra Mercedes-EQ med MBUX interiørassistent.

MBUX interiørassistent

Billedet viser Mercedes me Charge i den ny EQS fra Mercedes-EQ.

Mercedes me Charge

MBUX. Intelligent, intensiv og endnu skarpere for hver køretur.

Det intelligente og lærenemme interiør er på én gang overvældende avanceret og samtidig gennemført ukompliceret. MBUX augmented reality head-up displayet og MBUX interiørassistenten gør det nemt at slappe af på farten, og med Mercedes me Charge klares opladningsstop undervejs hurtigt og effektivt – eksempelvis ved lynladestationerne fra IONITY. Og med IONITY Unlimited lader du med certificeret bæredygtig strøm helt uden opladningsomkostninger det første år*.

* Opladningsomkostningerne ved IONITY-ladestandere indgår i Mercedes me Connect-tjenesten „IONITY Unlimited“ i et år fra aktivering.

EQS 450+: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 19,1-16,0; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

EQS 580 4MATIC: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 20,4-15,7; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

Komfort


Topmålet af futuristisk komfort.

Komfort


Topmålet af futuristisk komfort.

Billedet viser multikontursæderne til fører og forsædepassager i EQS fra Mercedes-EQ.

Den mærkbare forskel.

Skræddersyet til forkælelse. De ergonomiske sæder kombinerer overlegne indstillingsmuligheder med førsteklasses komfort, som skaber den perfekte sideposition. Innovative sidepuder sikrer intensiv sidestøtte, og de behagelige massageprogrammer med mulighed for varmefunktion understreger oplevelsen af en kompromisløs køreoplevelse.

Billedet viser en ventilationsdyse i instrumentpanelet til EQS fra Mercedes-EQ.

Du kan rolig trække vejret.

Intet er overladt til tilfældighederne i EQS. Heller ikke når det handler om luftkvaliteten i kabinen. Det nye HEPA-finstøvfilter (High Efficiency Particulate Air) renser effektivt luften og fjerner op til 99,65 % af partikler som pollen og finstøv – og neutraliserer samtidig ubehagelige lugte. Resultatet er optimal luftkvalitet og velvære takket være ENERGIZING AIR CONTROL PLUS.

EQS 450+: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 19,1-16,0; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

EQS 580 4MATIC: Strømforbrug i kWh/100 km (ved blandet kørsel): 20,4-15,7; CO2-emission i g/km (ved blandet kørsel): 0.<p>Alle tekniske oplysninger (om strømforbrug, rækkevidde, effekt, drejningsmoment, rekuperation samt ydelser) er foreløbige og beregnet internt i henhold til bestemmelserne i certificeringsmetoden „WLTP-kontrolmetode“. Der foreligger indtil nu hverken bekræftede værdier fra TÜV eller en EF-typegodkendelse og heller ikke nogen konformitetsattest med officielle værdier. Der kan forekomme afvigelser mellem oplysningerne og de officielle værdier.</p>

EQS e-news


Vil du vide mere om den ny EQS?

Tilmeld dig nu og vær blandt de første til at modtage sidste nyt om EQS, den første fuldelektriske luksus-sedan fra Mercedes-EQ. Vi vil frem til premieren i Danmark løbende opdatere dig på alle de fede features, det avancerede udstyr og selvfølgelig priserne.  

EQS e-news


Vil du vide mere om den ny EQS?

Tilmeld dig nu og vær blandt de første til at modtage sidste nyt om EQS, den første fuldelektriske luksus-sedan fra Mercedes-EQ. Vi vil frem til premieren i Danmark løbende opdatere dig på alle de fede features, det avancerede udstyr og selvfølgelig priserne.