• Mercedes-AMG CLA 35

    Instant Recharge.

    Billedet viser Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC.

    Instant Recharge.

    Også shooting brake-modellen af Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC adskiller sig markant fra standardproduktet. Den særlige AMG kølerafdækning med specielle flics som aerodynamiske elementer på de udvendige luftindtag i frontskørtet er her lige så markante som hækskørtet. Udstødningsrørsforlængere med en diameter på 90 mm i højre og venstre side sørger for, at CLA shooting brake også efterlader et sportsligt og dynamisk udtryk bagfra.

    Instant Ease.

    Billedet viser Mercedes-AMG CLA 35 shooting brakes interiør.

    Instant Ease.

    Den dynamiske æstetik fortsætter inde i bilen med sportssæder med indtræk i kunstlæder ARTICO/mikrofiber DINAMICA i sort med rød dobbelt kontrastsyning, der passer perfekt til multifunktionssportsrattet i nappalæder med 3 eger. Den fritstående AMG midterkonsol er også udpræget sportslig at se på, og kombiinstrumentet med AMG menu giver med sit særdeles iøjnefaldende supersportdesign med en centralt placeret, rund omdrejningstæller føreren ekstra information såsom gearindikator, Warm-up-menu, G-meter, racetimer og motordata.

    Instant Power.

    Billedet viser en teknisk tegning af Mercedes-AMG CLA 35 shooting brake.

    Instant Power.

    Den ny Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC shooting brake drives af en nyudviklet 4-cylindret turbomotor på 2,0 liter med en ydelse på 306 hk (225 kW[1]), der accelererer fra 0 til 100 km/t. på 4,7 sekunder. Det standardmonterede firehjulstræk fordeler trækkraften fuldt fleksibelt fra et rent forhjulstræk til en 50:50-fordeling. AMG Performance 4MATIC-drivlinen kombinerer optimalt vejgreb med masser af køreglæde. Med sine accelerationsevner i alle hastighedsområder leverer dobbeltkoblingsgearkassen AMG SPEEDSHIFT DCT 7G et ekstra kick: Instant yesss.

    Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC: Brændstofforbrug ved blandet kørsel: XXX km/l, CO₂-emission ved blandet kørsel: XXX g/km<p>De oplyste værdier er beregnet i overensstemmelse med den foreskrevne målemetode. Der er tale om „NEDC-CO<sub>2</sub>-værdierne“ i henhold til art. 2 nr. 1 gennemførelsesforordning (EU) 2017/1153. Brændstofforbrugsværdierne er beregnet på grundlag af disse værdier. Strømforbruget er beregnet på grundlag af forordningen 692/2008/EF.</p>