Køredynamik og driftsøkonomi - sådan kommer du fremad

Exceptionel teknik – til den bedste Sprinter gennem tiderne

Høje kvalitetsstandarder og en solid gensalgsværdi er en lige så vigtig faktor for Sprinters samlede rentabilitet som dens topmoderne motorer:

Med den avancerede 4-cylindrede CDI-dieselmotor OM 651 med tre ydelsestrin og den suveræne V6-CDI-dieselmotor OM 642 sætter Sprinter nye standarder med hensyn til økonomisk effektivitet og fremtidssikkerhed. Og med den nye udstødningsnorm Euro5b+ gr.III med BlueEFFICIENCY-pakke kan du reducere brændstofforbruget mærkbart.

Ud over det lave forbrug kan du med BlueTEC-motorer med den nye SCR-teknologi også reducere kvælstofilten.

Sprinter-motorerne:

  • Økonomisk 4-cylindret dieselmotor med ydelsestrinene 70 kW (95 hk), 95 kW (129 hk) og 120 kW (163 hk)
  • V6-CDI-dieselmotor med 140 kW (190 hk)
  • Økonomisk 4-cylindret benzinmotor med 115 kW (156 hk)
  • Natural Gas Technology valgfrit med monovalent naturgasmotor eller med bivalent naturgas- og benzinmotor

En ren fornøjelse - naturgasmotor

[1] Leveres til chassis med normal ramme i udvalgte opbygningslængder og førerhusvarianter med en tilladt totalvægt på 3,5 t. Sprinter NGT leveres også med 5,0 t tilladt totalvægt som chassis med normal ramme.

Sprinter

chassis

Produktfordele

Tekniske data og udstyr

Rådgivning og salg