Dieselmotorerne – storslåede og effektive kræfter

Model Cylinder-
placering/
-antal
Slagvolumen (cm³) Nominel ydelse (kW [hk] ved o/min)[1] Tophastighed (km/t) Brændstofforbrug ved blandet kørsel[2] CO2-emission ved blandet kørsel (g/km)[2]
S 350 d R6 2.925 210 [286]/3.400–4.600 250, elektr. nedreguleret 18,5–19,6 139–134
S 350 d lang R6 2.925 210 [286]/3.400–4.600 250, elektr. nedreguleret 18,5–19,6 139–134
S 350 d 4MATIC R6 2.925 210 [286]/3.400–4.600 250, elektr. nedreguleret 17,5-18,2 150–145
S 350 d 4MATIC lang R6 2.925 210 [286]/3.400–4.600 250, elektr. nedreguleret 17,5-18,2 150–145
S 400 d 4MATIC R6 2.925 250 [340]/3.600–4.400 250, elektr. nedreguleret 17,5-17,9 150–147
S 400 d 4MATIC lang R6 2.925 250 [340]/3.600–4.400 250, elektr. nedreguleret 17,5-17,9 150–147

Mere kultiverede end nogensinde før

[1] Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 595/2009 i den aktuelt gældende udgave.

[2] De anførte brændstofforbrugs- og CO2-emissionsværdier er beregnet i henhold til den lovbestemte målemetode (§ 2, nr. 5, 6, 6a i den aktuelle udgave af den tyske bekendtgørelse om personbilers energiforbrug (Pkw-EnVKV)). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige biltyper. Værdierne varierer afhængigt af hjul/dæk.

S-Klasse sedan

Fascination

Alle fakta

Rådgivning og salg