Benzinmotorer – underdrivelse er overvurderet

Model Cylinder- placering/- antal Slagvolumen (cm³) Nominel ydelse (kW [hk] ved o/min)[1] Top- hastighed (km/t) Brændstofforbrug ved blandet kørsel (km/l)[2] CO2-emission ved blandet kørsel (g/km)[2]
GLE 400 4MATIC V6 2.996 245 [333]/5.250–6.000 – (247) – (11,2-11,5) – (207–199)
GLE 500 4MATIC V8 4.663 335 [455]/5.250-5.000 – (250, elektr. nedreguleret) – (9,1-9,5) – (254–246)
Mercedes-AMG
GLE 43 4MATIC
V6 2.996 270 [367]/5.500-6.000 – (250, elektr. nedreguleret) – (10,6-11,2) – (219–209)
Mercedes-AMG
GLE 63 4MATIC
V8 5.461 410 [557]/5.750 – (250, elektr. nedreguleret) – (8,4) – (278)
Mercedes-AMG
GLE 63 S 4MATIC
V8 5.461 430 [585]/5.500 – (250, elektr. nedreguleret) – (8,4) – (278)

Ydmyghed over for så stor dynamik

Værdier i parentes gælder for biler med automatgearkasse.

[1] Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 595/2009 i den aktuelt gældende udgave.

[2] De anførte brændstofforbrugsværdier og CO2-emissionsværdier er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 numre 5, 6, 6a i den tyske bekendtgørelse om information om energiforbrug for personbiler (Pkw-EnVKV) i den aktuelt gældende udgave). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men tjener udelukkende til sammenligning mellem forskellige biltyper.

GLE coupé

Fascination

Alle fakta

Rådgivning og salg