Benzinmotorer – bedre, effektive, tidssvarende

Model Cylinderplacering/-antal Slagvolumen (cm³) Nominel ydelse (kW [hk] ved o/min)[1] Tophastighed (km/t) Brændstofforbrug ved blandet kørsel (km/l)[2] CO2-emission ved blandet kørsel (g/km)[2]
C 160 R4 1.595 95 [129]/5.000 210 17,5–18,5 132–125
C 180 R4 1.595 115 [156]/5.300 (115 [156]/5.300) 223 (221) 17,5–18,5 (17,2–17,9) 132–125 (135–129)
C 200 R4 1.991 135 [184]/5.500 (135 [184]/5.500) 235 (233) 17,2–18,2 (16,4–18,2) 134–128 (142–128)
C 200 4MATIC R4 1.991 – (135 [184]/5.500) – (229) – (13,7–14,5) – (165–155)
C 250 R4 1.991 – (155 [211]/5.500) – (244) – (16,1–17,9) – (144–130)
C 300 R4 1.991 – (180 [245]/5.500) – (250, elektr. nedreguleret) – (14,7–15,6) – (159–149)
C 400 4MATIC V6 2.996 – (245 [333]/5.250–6.000) – (250, elektr. nedreguleret) – (12,3–13,0) – (183–174)
Mercedes-AMG C 43 4MATIC V6 2.996 – (270 [367]/5.500–6.000) – (250, elektr. nedreguleret) – (12,3–12,7) – (185–181)
Mercedes-AMG C 63 V8 3.982 – (350 [476]/5.500–6.250) – (250, elektr. nedreguleret) – (11,9) – (196)
Mercedes-AMG C 63 S V8 3.982 – (375 [510]/5.500–6.250) – (250, elektr. nedreguleret) – (11,6–11,9) – (200–196)

Stærke og kraftfulde

Værdier i parentes gælder for biler med automatgearkasse.

[1] Oplysninger om nominel ydelse og nominelt drejningsmoment i henhold til forordning (EF) nr. 595/2009 i den aktuelt gældende udgave.

[2] De anførte værdier for brændstofforbrug og for CO2-emission er beregnet i henhold til den foreskrevne målemetode (§ 2 numre 5, 6, 6a i den tyske bekendtgørelse om information om energiforbrug for personbiler (Pkw-EnVKV) i den aktuelt gældende udgave). Angivelserne er ikke baseret på en enkelt bil og indgår ikke i produktomfanget, men tjener udelukkende til sammenligning mellem forskellige biltyper.

C-Klasse stationcar

Fascination

Alle fakta

Rådgivning og salg